I kan leje hele badehotellet til jeres helt unikke fest
Pakken inkluderer
Mousserende velkomst 1 glas
Selskabsmenu 3-retter
Isvand, brød & smør på bordene
Kaffe & the efter middagen
Petit four, 2 stk.
DKK 895,- pr. person
Inkluderer hvide duge, servietter & lys
–
Det er nødvendigt at booke alle 23 værelser samt øvrige lokaler, hvis man vil holde fest efter kl. 24.00, grundet hotellets indretning. Derfor har vi fastsat en leje for alle værelser & lokaler, hvilket samtidigt giver jer fuldkommen eksklusivitet på hele hotellet fra check ind kl. 15.00 til check ud dagen efter kl. 12.00
–
Lokaleleje 1/10-30/4 DKK 30.000,- alle værelser, lokaler og eksklusivitet
Lokaleleje 1/5-30/9 DKK 50.000,- alle værelser, lokaler og eksklusivitet
I perioden fra den 1. juni til den 30. august skal I betale for minimum 50 gæster.
–
Udover ovenstående Festpakke er der mulighed for tilkøb, så som Fri Bar, Natmad, DJ, Bryllupskage & evt. Reception om eftermiddagen.
Kontakt os på enten telefon 2260 3100 eller mail booking@hotelbretagne.dk
Hvis enestående udsigt, elegante omgivelser, exceptionel service og eksklusivitet er det I søger til jeres bryllup eller fest
– så er Hotel Bretagne det helt perfekte sted.
Vores menuer er sammensat af årstidens allerbedste råvarer, og det hele perfekt afstemt med en vinmenu, der ikke bare passer til menuen, men skaber en unik balance, som gør at maden bare smager bedre!
Vi tilbyder at I kan leje jeres helt eget badehotel og stiller alle vores lokaler og værelser til jeres rådighed, således at I ikke føler at I behøver at tage hensyn til andre, så det er bare jer, familien og vennerne og så afslutter i jeres fest med en lækker brunch, så der bliver tid til at sige ordentlig tak, og på gensyn!
Vores selskabspakke er bygget op som fundamentet for jeres fest, og så kan I selv vælge om I ønsker en god middag, med 3 retter og vin, eller den helt store fest med fri bar og fest til den lyse morgen.
Hos os har I mulighed for at skabe den helt optimale firmafest, det kunne være at I skulle starte med at samles til et møde, snakke året igennem, eller præsentere retning og målsætning for det kommende år. Når så det vigtige er overstået, kan I gå på værelserne og gøre klar til en lækker middag med efterfølgende fest, Og hvis I ønsker det, kan vi gøre det helt eksklusivt, kun for jer!
Vi glæder os til at byde jer velkommen, og skabe jeres ganske særlige fest! .